ხშირად დასმული კითხვები

სასურველი ნივთის საყიდლად მოხვედი, თუ შენი მომსახურების ან პროდუქციის გაყიდვაზე ფიქრობ?
ყველა მნიშვნელოვან (და სხვა მრავალ) კითხვაზე პასუხს აქ იპოვი!

როგორ შევიძინო ნივთი?
ექსტრაზე ნივთის შესაძენად, პირველ რიგში, საჭიროა რეგისტრაციის გავლა.  რეგისტრაციის გავლის შემდეგ, დაამატე სასურველი ნივთი შესაბამისი მაღაზიიდან კალათში. შემდეგ დააჭირე კალათის ღილაკს, შეავსე საკონტაქტო ინფორმაცია და აირჩიე გადახდის ფორმა.

გადახდის რა მეთოდები გაქვთ?
შეკვეთის გადახდა შეგიძლია ოთხი მეთოდით:
1. ონლაინ განვადება
2. ბარათით გადახდა
3. კურიერთან ნაღდი ანგარიშსწორება
4. საქართველოს ბანკის PLUS ქულები

ბარათით გადახდაზე რამე შეზღუდვა ხომ არ არის?
ბარათით გადახდის შემთხვევაში, ერთი უნიკალური ბარათით, 24 საათში შეგიძლია განახორციელო მაქსიმუმ 10 შეკვეთა. ხოლო ერთი თვის განმავლობაში, მაქსიმუმ 50 შეკვეთა.  

აღნიშნული შეზღუდვა უშუალოდ გადახდის არხის მიერაა დაწესებული.

როგორ შემიძლია ონლაინ განვადებით სარგებლობა?
ჩვენს ვებგვერდზე, შეგიძლია ისარგებლო სფეისის, თიბისი ბანკის და კრედო ბანკის განვადებებით.

აირჩიე განვადებით გადახდის ფორმა და მიჰყევი შესავსებ ველებს; თუ აღმოაჩენ, რომ გერთულება, დაგვირეკე ნომერზე 032 2 333 111 და ჩვენი ოპერატორები დაგეხმარებიან;

როგორ ხდება მიწოდება?
ექსტრას მიწოდების სერვისი მთელს საქართველოს მოიცავს;

მიწოდების ფასი დამოკიდებულია მიტანის მისამართზე და ნივთის წონაზე. ნივთის შენამდე მოსატანად, ვიყენებთ ჩვენს საკურიერო სერვისს და ასევე პარტნიორი კომპანიების მომსახურებას.

მიტანის გადასახადს იხდი ნივთის საფასურთან ერთად, კურიერთან - ხელზე, ან თანხას გვირიცხავ ონლაინ.

რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სევისი?
სასურველ ნივთს მოგიტანთ, სადაც გაგიხარდება.

რა ვქნა თუ შენაძენი მოტანის დროს დაზიანდა?
დაგვიკავშირდი და აუცილებლად დაგეხმარებით პრობლემის მოგვარებაში!
შეგიძლია მოგვწერო მესენჯერში, ან დაგვირეკო ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათებია: 10:00-21:00)

რა პროდუქციაზე ვრცელდება გარანტია?
გარანტიის ნახვა შეგიძლია პროდუქტის დეტალურ გვერდზე.

ვის უნდა მივმართო საგარანტიო  მომსახურებაზე?
საგარანტიო მომსახურებას სერვის ცენტრები ახორციელებენ. შენს სერვის ცენტრზე ინფორმაციის მოძიება შეგიძლია საგარანტიო ფურცელზე (რომელიც პროდუქციას ახლავს თან). თუ უფრო დეტალური ინფორმაციის მიღება გინდა, მოგვწერე მესენჯერში ან დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 10:00-21:00)

შემიძლია პროდუქტის გადაცვლა ან უკან დარბუნება?
სჯობს, დეტალურ ინფორმაციას ამ ბმულზე გაეცნო.

როგორ გავაუქმო შეკვეთა?
იმისთვის, რომ შეიტყო, რა შემთხვევებშია შესაძლებელი შეკვეთის გაუქმება, დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 10:00-21:00)

შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაფორმება სატელეფონო ზარით?
რა თქმა უნდა!

შეგიძლია შეარჩიო შენი სასურველი ნივთი და დაგვირეკო ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 10:00-21:00). იმისთვის, რომ ოპერატორი მარტივად დაგეხმაროს დაიმახსოვრე პროდუქტის ID კოდი, რომელიც ფასის გასწვრივაა მითითებული.

Extra.ge-ზე ჩემი ონლაინ მაღაზიის გაკეთება მინდა და როგორ მოვიქცე?
თუ წარმოადგენ კომპანიას და გსურს, რომ შენი მაღაზია ექსტრა სივრცეში გააციფრულო, მოგვწერე მისამართზე sales@extra.ge.

ჩვენი გაყიდვების გუნდი დაგიკავშირდება და დაგეხმარება რეგისტრაციასა და ციფრული მაღაზიის შექმნაში.

როგორ დავამატო განცხადება?
რეგისტრაციის პროცესის წარმატებით გავლის შემდეგ, დააჭირე კალათის გვერდზე არსებულ „+“ ღილაკს.
მონიშნე ნივთის ან სერვისის კატეგორია, შეავსე დეტალური ინფორმაცია და ატვირთე ნივთის სურათი, ან მომსახურების გამომხატველი ვიზუალური ფაილი.
თუ გსურს, შენი განცხადება უფრო მეტმა ადამიანმა ნახოს და ჩვენს ვებგვერდზე სარეკლამო მომსახურების შეძენა გინდა, მაშინ გირჩევთ, ამ ბმულს ეწვიო.

როგორ შევავსო ჩემი ბალანსი?

შენი ბალანსის შესავსებად არსებობს რამდენიმე გზა:

1. ბალანსის შევსება სწრაფი გადახდის აპარატების საშუალებით:
ბალანსის შესავსებად, დაგჭირდება შენი მომხმარებლის სახელი ან ID ნომერი (მითითებულია სივრცეში „ჩემი პროფილი“) და სწრაფი ჩარიცხვის აპარატი (Express pay ან i Pay, Tbcpay).  ჩარიცხვის პროცესი შესაბამის სწრაფი ჩარიცხვის აპარატში შემდეგნაირია:  

მოძებნეთ Extra.ge, ჩაწერეთ მომხმარებლის სახელი (რომლითაც გადიხართ ავტორიზაციას საიტზე) ან მომხმარებლის ID ნომერი და ჩარიცხეთ სასურველი ოდენობის თანხა;

ჩარიცხული თანხა მომენტალურად აისახება ვებ გვერდზე, თქვენს ანგარიშზე.

  1. ბალანსის შევსება პლასტიკური ბარათის საშუალებით:
    ანგარიშის შევსება ხდება VISA/Mastercardპლასტიკური ბარათის საშუალებით, შენს მიერ გადმორიცხული თანხა ჩაირიცხება შენი მომხმარებლის ბალანსზე. 
  • პლასტიკური ბარათით ანგარიშის შესავსებად, დააჭირეთ ამ . შეიყვანეთ სასურველი თანხის ოდენობა და თქვენი პლასტიკური ბარათის მონაცემები. დაადასტურეთ ოპერაცია. ჩარიცხული თანხა მომენტალურად აისახება თქვენ ბალანსზე.
  1. ბალანსის შევსება ონლაინ გადახდის სისტემებით.
© 2020 Extra.ge ყველა უფლება დაცულია

EXTRA კონსულტანტი

დახმარება გჭირდება? დაგვირეკე

+032 2 333 111