საკონტაქტო ინფორმაცია
სს „ექსტრა არეა“
ს/ნ 402129763
მისამართი: ქ. თბილისი, პეკინის გამზ. 41, მე-3 სართული
ტელეფონის ნომერი: 033 2 333 111
ელ ფოსტა: info@extra.ge
პლატფორმის გამოყენების წესები და პირობები
წინამდებარე დოკუმენტი ადგენს პლატფორმის გამოყენების წესებსა და პირობებს და პლატფორმის მომხმარებლის უფლებებს. ამასთანავე, მომხმარებლის მიერ შეკვეთის განთავსების შემთხვევაში, იგი წარმოადგენს ხელშეკრულებას მომხმარებელსა და ექსტრას შორის.
ძირითადი ტერმინების განმარტება
წინამდებარე დოკუმენტში მოცემულ ტერმინებს აქვთ შემდეგი მნიშვნელობა:
პლატფორმა - ელექტრონული ვაჭრობის პლატფორმა ვებ-საიტი www.extra.ge და აპლიკაცია EXTRA.
მოვაჭრე - საქონლის გამყიდველი პირი, "მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად. მოვაჭრის შესახებ დეტალური ინფორმაცია (იურდიული პირის დასახელება, მისამართი, ტელეფონის ნომერი და ელ.ფოსტის მისამართი) მოცემული საქონლის დეტალურ გვერდზე.
საქონელი - პლატფორმის საშუალებით შემოთავაზებული პროდუქცია.
მომხმარებელი - ნებისმიერი პირი, რომელიც სარგებლობს წინამდებარე პლატფორმით, მათ შორის პლატფორმის ვიზიტორები, ფიზიკური პირები რომლებიც ათავსებენ შეკვეთას და მომსახურების მიმღებნი.
შუამავალი - შუამავლი მომსახურების მიმწოდებელი პირი "ელექტრონული კომერციის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად.
ექსტრა - პლატფორმის მესაკუთრე და კანონიერი განმკარგავი სს „ექსტრა არეა“ ს/ნ 402129763.
შესავალი
- ექსტრა პლატფორმის საშუალებით მოვაჭრეებს აძლევს საშუალებას შესთავაზონ და გაყიდონ სხვადასხვა სახის საქონელი, ხოლო მომხმარებლებს - შეიძინონ საქონელი საქართველოს მასშტაბით.
- ძირითად შემთხვევაში, ექსტრა არის მოვაჭრე, რის შესახებაც მითითებული არის კონკრეტული გასაყიდი საქონლის აღწერილობაში. ზოგიერთ შემთხვევეში ექსტრა არის შუამავლი.
- იმ შემთხვევაში, როდესაც ექსტრა არ წარმოადგენს მოვაჭრეს და არის შუამავალი, კონკრეტული გასაყიდი საქონლის აღწერაში მითითებული იქნება მოვაჭრის სახელწოდების, საიდენტიფიკაციო კოდის, მისამართის, ელექტრონული ფოსტის, ტელეფონის ნომრების და მოვაჭრის მიერ შემუშავებული სხვა დამატებითი პირობების შესახებ ინფორმაცია (არსებობის შემთხვევაში), რომელთა მეშვეობითაც მომხმარებელს შეეძლება მოვაჭრესთან სწრაფი და ეფექტიანი კომუნიკაცია.
- იმ შემთხვევაში, როდესაც სს ექსტრა არის შუამავლი, იგი პასუხისმგებელია როგორც კურიერის მიერ საქონლის ტრანსპორტირებისას გამოწვეულ ზიანზე (საქონლის დაკარგვა ან დაზიანება) ასევე პლატფორმის გაუმართაობით გამოწვეულ ზიანზე, რამაც გამოიწვია „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ და „ელექტრონული კომერციის შესახებ“ საქართველოს კანონებით გათვალისწინებული მომხმარებლის/მომსახურების მიმღების უფლებ(ებ)ის დარღვევა.
მომხმარებლის ანგარიში
- ექსტრას მომსახურებით სრულყოფილად სარგებლობისთვის აუცილებელია ანგარიშის (პროფილი) შექმნა. ანგარიშის გასახსნელად მომხმარებელი უნდა მიჰყვეს პლატფორმაზე განთავსებულ ინსტრუქციას: მიუთითოს მოთხოვნილი ინფორმაცია და საჭიროებისამებრ, გაიაროს ვერიფიკაცია.
- ანგარიშის შექმნამდე მომხმარებელი უნდა დარწმუნდეს, რომ აღნიშნულით არ ირღვევა საქართველოს კანონმდებლობა და მესამე პირთა უფლებები.
- ანგარიშის შექმნის დროს მითითებული მონაცემების სიზუსტეზე სრული პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს.
- პლატფორმაზე ზოგიერთი პროდუქტის შეძენა დასაშვებია მხოლოდ სრულწლოვანი პირების მიერ. შესაბამისად, ზოგიერთი შეკვეთის განსათავსებლად შესაძლოა საჭირო იყოს მშობლის ან მეურვის ჩართულობა, თუ მომხმარებელი არის არასრულწლოვანი.
- ექსტრა უფლებას იტოვებს დამატებით მოთხოვოს მომხმარებელს პლატფორმაზე მითითებული მონაცემების სიზუსტის დადასტურება. მომხმარებლის მონაცემები დამუშავდება ექსტრას კონფიდენციალურობის პოლიტიკისა და კანონმდებლობის შესაბამისად.
- ექსტრაზე მომხამრებლებს შესაძლებლობა აქვს გაიარონ რეგისტრაცია და შექმნან ანგარიში Google-ს ან Facebook-ის გამოყენებით. ასეთ შემთხვევაში მომხმარებელი დამატებით უნდა დაეთანხმოს Google-სა და Facebook-ის მიერ მითითებულ წესებსა და პირობებს, რომლის დაცვაზეც პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს.
- ანგარიშის დეტალების უსაფრთხო შენახვაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს. იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელს აქვს ეჭვი, რომ მესამე პირს აქვს მისი ანგარიშის დეტალები, მომხმარებელი ვალდებულია დაუყონებლივ შეცვალეს იგი ან დაუკავშირდეს ექსტრას.
- მომხმარებლის მიერ საქართველოს კანონმდებლობის ან წინამდებარე დოკუმენტის უხეშად დარღვევის შემთხვევაში ექსტრა უფლებას იტოვებს გააუქმოს მომხმარებლის ანგარიში.
შეკვეთა
- ექსტრაზე შეკვეთის განთავსება მხოლოდ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ. შეკვეთის გასაკეთებლად მომხმარებელი უნდა მიჰყვეს პლატფორმის ინსტრუქციას.
- შეკვეთის საბოლოოდ განთავსებამდე მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს დააიდენტიფიციროს შეკვეთის განთავსებისას დაშვებული შეცდომა (არსებობის შემთხვევაში) და გამოასწოროს იგი.
- მომხმარებლის მიერ შეკვეთის ელექტრონული ფორმით განთავსებისას, მოვაჭრე შეკვეთის მიღებას დაუყოვნებლივ დაადასტურებს ასევე ელექტრონული საშუალებით, კერძოდ პლატფორმის საშუალებით ხორციელდება მომხმარებლის ინფორმირება, რომ შეკვეთა განთავსებულია. შეკვეთის მიღების შემდეგ, ექსტრა ახორციელებს მის დამუშავებას. იმის გათვალისწინებით, რომ პლატფორმაზე განთავსებული საქონელი იშვიათ შემთხვევებში შესაძლოა მოვაჭრეს არ ჰქონდეს მარაგში, მოვაჭრე უფლებას იტოვებს გააუქმოს მომხმარებლის შეკვეთა მისი განთავსებიდან 2 (ორი) სამუშაო დღის ვადაში, რის თაობაზეც დაუყონებლივ ეცნობება მომხმარებელს.
- ექსტრა უფლებას იტოვებს გააუქმოს შეკვეთა, როცა არსებობს შეკვეთის გაუქმების ობიექტური საფუძველი, მაგალითად თაღლითური შემთხვევა, პროგრამული, ტექნიკური ხარვეზები და სხვა.
გადახდის მეთოდები
- ექსტრაზე შეკვეთის ღირებულების გადახდა შესაძლებელია რამდენიმე გზით:
- საქართველოს ტერიტორიაზე მოქმედი ბანკების ბარათით გადახდა
- ანგარიშსწორებით კურიერთან
- Plus და MR ქულებით
- ბალანსით - შეკვეთის ღირებულების დაფარვა შეგიძლიათ ექსტრას ბალანსით.
- ბალანსის შევსება ხორციელდება ექსტრას მიერ (როცა მომხმარებელს ერთგულებისთვის ან სხვა მიზეზით ერიცხება დამატებითი სარგებელი) ან თავად მომხმარებლის მიერ. ბალანსზე განთავსებული თანხის გამოყენება მომხმარებელს შეუძლია მხოლოდ შეკვეთის ღირებულების დასაფარად.
- ანგარიშის გაუქმების შემთხვევაში, ავტომატურად ნულდება მომხმარებლის ბალანსი. შესაბამისად, იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი გადაწყვეტს ანგარიშის გაუქმებას, აღნიშნული მოთხოვნის წარმოდგენამდე რეკომენდირებულია ბალანსის სრულად განულება.
- ზოგიერთი შეკვეთის ღირებულების დაფარვა შეგიძლიათ განვადებით. ამისთვის მომხმარებელი უნდა მიჰყვეს ინსტრუქციას. მომხმარებელსა და პარტნიორ ბანკს შორის ურთიერთობა რეგულირდება ბანკთან გაფორმებული ხელშეკრულებით.
შეკვეთის მიღება
- მომხმარებელს შეუძლია ისარგებლოს საკურიერო მომსახურებით ან თავად მიიღოს ნივთი გატანის წერტილიდან.
- საკურიერო მომსახურება
- იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელი შეკვეთის განთავსების დროს „მიღების მეთოდად“ აირჩევს კურიერს, ექსტრა თავად ან პარტნიორი საკურიერო კომპანიის საშუალებით უზრუნველყოფს მომხმარებლისთვის შეკვეთის მიწოდებას მისთვის სასურველ მისამართზე.
- ტრანსპორტირების დროს ნივთისდაზიანებაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება ექსტრას.
- თბილისშიშეკვეთის ჩაბარებახორციელდება 1-დან 4 სამუშაოდღის ვადაში. რეგიონებში კი 1-დან 7 სამუშაოდღის ვადაში. მომხმარებელს აქვსშესაძლებლობა შეკვეთისგანთავსებდამდე თავადგანსაზღვროს შეკვეთისმიღების თარიღიდა დროისშუალედი, როცაჩაიბარებს შეკვეთას.
- იშვიათშემთხვევაში ექსტრასშეიძლება დასჭირდესიმაზე მეტიდრო (მაგრამარაუმეტეს 30 კალენდარული დღისა) შეკვეთის ჩასაბარებლად, ვიდრე ესგანსაზღვრულია წინამდებარე წესებით დაპირობებით, რისშესახებაც საქონლისშეძენამდე, წინასწარეცნობება მომხმარებელს.
- შეკვეთისჩაბარების დროს, მომხმარებელი ვალდებულია შეამოწმოს საქონელი, დარწმუნდეს, რომ იგი შეესაბამება შეკვეთას და არ აქვს ვიზუალური ნაკლი.
- იმშემთხვევაში თუსაქონელს აქვსვიზუალური ნაკლი, მომხმარებელმა იგიარ უნდაჩაიბაროს (არუკარნახოს კოდიკურიერს) დადაუყონებლივ დაუკავშირდეს ექსტრას მითითებულნომერზე: 032 2 333 111.
-
- შეკვეთის ჩაბარებამდე (მისამართზე მოტანამდე ან მოტანის პროცესის დაწყებამდე) მომხმარებელი უფლებამოსილია უარი თქვას შეკვეთაზე, რისთვისაც მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს ექსტრას მითითებულ ნომერზე: 032 2 333 111
გატანის წერტილი
იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი მიღების მეთოდად აირჩევს „გატანის წერტილს,“ მას თავად ექნება შესაძლებლობა მიიღოს შეკვეთა გატანის წერტილიდან.
გატანის წერილთან დაკავშირებული დეტალები (ზუსტი მისამართი, გატანის წერტილში შეკვეთის მიტანის დრო და სხვ.) ხელმისაწვდომია შეკვეთის გვერდზე და მას მომხმარებელი განსაზღვრავს თავად შემოთავაზებული ვარიანტების შესაბამისად.
გატანის წერტილამდე შეკვეთის ტრანსპორტირებას უზრუნველყოფს ექსტრა.
გატანის წერტილში ნივთის მიტანა ხორციელდება თბილისში 1-დან 4 სამუშაო დღემდე, ხოლო რეგიონში - 1-დან 7 სამუშაო დღემდე. იშვიათ შემთხვევებში შესაძლოა შეკვეთის მიტანა გატანის წერტილში დაგვიანდეს, თუმცა ასეთი დაგვიანება არ გადააჭარბებს 30 (ოცდაათი) კალენდარულ დღეს. დაგვიანების შესახებ წინასწარ ეცნობება მომხმარებელს.
მას შემდეგ რაც ექსტრა შეკვეთას მიიტანს გატანის წერტილში, მომხმარებელს ეგზავნება აღნიშნულის თაობაზე საინფორმაციო შეტყობინება. მხოლოდ ასეთი შეტყობინების მიღების შემდეგ უნდა მიმართოს მომხმარებელმა გატანის წერტილს და მიიღოს შეკვეთა.
გატანის წერტილები მოიცავს, როგორც ექსტრას გატანის წერტილებს, ასევე საკურიერო და ლოგისტიკური კომპანია INEX-ის ოფისებსა და ექსტრას სხვა პარტნიორების სავაჭრო ობიექტებს.
მომხმარებელი ვალდებულია შეკვეთის მიღებისას შეამოწმოს იგი და დარწმუნდეს, რომ საქონელი შეესაბამება შეკვეთას და იგი არის ვიზუალურად უნაკლო. შეკვეთის მიღებისას მომხმარებელი ვალდებულია ხელი მოაწეროს მიღება-ჩაბარების აქტს. იმ შემთხვევაში თუ საქონელი არ შეესაბამება შეკვეთას ან/და აქვს ნაკლი, მომხმარებელმა იგი არ უნდა მიიღოს და დაუყონებლივ უნდა დაუკავშირდეს ექსტრას მითითებულ ნომერზე: 032 2 333 111.
მომხმარებელი უფლებამოსილია მიიღოს შეკვეთა გატანის წერტილიდან მისი მიტანიდან 10 (ათი) სამუშაო დღის ვადაში. აღნიშნული ვადის გასვლის შემდეგ ექსტრა უფლებამოსილია შეკვეთა დააბრუნოს საწყობში, შემდეგ მისამართზე: თბილისი, ურეკის ქუჩა #2, რაზეც დამატებით ეცნობება მომხმარებელს.
მომხმარებლის ვერიფიკაცია
ექსტრაზე ვერიფიკაციის გავლა შეუძლია ნებისმიერ რეგისტრირებულ მომხმარებელს. ამისთვის მომხმარებელი უნდა გადავიდეს პროფილში, ვერიფიკაციის გვერდზე, შეავსოს ყველა სავალდებულო ველი და განაცხადოს თანხმობა პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ვერიფიცირების დასრულების შემდეგ მომხმარებლის პროფილის ფოტოსთან გამოჩნდება ვერიფიცირების ნიშანი, რაც ადასტურებს რომ მომხმარებელმა გაიარა ვერიფიკაცია.
ვერიფიცირებულ მომხმარებლებს ექსტრა დროდადრო სთავაზობს განსაკუთრებულ, მათზე მორგებულ ფასდაკლებებს, აქციებსა და სხვა ტიპის შეთავაზებებს.
ვერიფიკაცია არ არის სავალდებულო. მომხმარებელი უფლებამოსილია უარი თქვას ვერიფიკაციის გავლაზე ან გააუქმოს იგი ნებისმიერ დროს. ვერიფიკაციის გაუქმებისთვის მომხმარებელმა უნდა მიმართოს ექსტრას ნებისმიერი საკომუნიკაციო არხის გამოყენებით, მომხმარებლის მოთხოვნა დაკმაყოფილდება გონივრულ ვადაში, არაუმეტეს 7 (შვიდი) სამუშაო დღისა. ვერიფიკაციის გაუქმება ავტომატურად მოხდება თუ მომხმარებელი პროფილის გვერდიდან გაიხმობს თანხმობას პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
ვერიფიკაციის გაუქმების შემთხვევაში მომხმარებელი ვეღარ ისარგებლებს ექსტრას მიერ სპეციალურად ვერიფიცირებული მომხმარებლებისთვის მომზადებელი შეთავაზებებით. ვერიფიკაციის გაუქმება არ ზღუდავს მომხმარებელს კიდევ ერთხელ გაიაროს ვერიფიკაცია.
ვერიფიკაციის აუცილებელი ელემენტია მოთხოვნილი მონაცემების სრულად გადმოცემა და თანხმობა პირდაპირ მარკეტინგზე. მონაცემების გადმოცემასა და პირდაპირ მარკეტინგზე მოქმედებს კონფიდენციალურობის პოლიტიკით და პირდაპირი მარკეტინგით გათვალისწინებული წესები.
კანონისმიერი გარანტია
- კანონისმიერი გარანტიის პირობები ვრცელდება მხოლოდ იმ მომხმარებლებზე, რომლებიც არიან ფიზიკური პირები.
- თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.
- საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
- საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
- საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
- მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
- გამყიდველის მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
- იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული იქნება შემდეგი პირობები:
- საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
- საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
- საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს ზემოხსენებული უფლებებით, თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა.
- თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
მომსახურებასთან დაკავშირებული გარანტიები
- ექსტრა იღებს ვალდებულებას, რომ გაუწევს მომსახურებას მომხმარებელს საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად. მომსახურებაში იგულისხმება ნებისმიერი მომსახურება, რომელსაც ექსტრა უწევს მომხმარებელს, მათ შორის საკურიერო მომსახურება და საშუამავლო მომსახურება (შემთხვევები, როცა ექსტრა არ არის მოვაჭრე და იგი არის შუამავლი მოვაჭრესა და მომხმარებელს შორის).
- იმ შემთხვევაში თუ გაწეული მომსახურეობა არის ნაკლიანი ან გადაცილებულია ვადა, მომხმარებელმა უნდა განუსაზღვროს ექსტრას მომსახურების გაწევის/ნაკლის აღმოფხვრის გონივრული დამატებითი ვადა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, მომსახურების ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს, როგორც ეს გათვალისწინებულია კანონმდებლობით.
- დამატებითი ვადის უშედეგოდ გასვლის შემთხვევაში მომხმარებელს უფლება აქვს:
- მოვაჭრის ხარჯით მომსახურების გაწევა ან ნაკლის აღმოფხვრა სხვა პირს შესთავაზოს.
- მოითხოვოს მომსახურების ფასის ადეკვატური შემცირება.
- უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და მოითხოვოს ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- დამატებითი ვადის განსაზღვრა სავალდებულო არ არის, თუ აშკარაა, რომ ამას არავითარი შედეგი არ ექნება, ან მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულება მომსახურების დროულად მიღებას დაუკავშირა.
- თუ მოვაჭრემ დროულად არ დაიწყო მომსახურების გაწევა ან მომსახურების პროცესი უსაფუძვლოდ ჭიანურდება, რაც მომსახურების დათქმულ ვადაში გაწევას შეუძლებელს ხდის, მოვაჭრეს არ აქვს უფლება, მოითხოვოს მომსახურების პროცესში გაწეული ხარჯების ანაზღაურება, აგრეთვე გაწეული მომსახურების საზღაური, თუ მომხმარებელმა ხელშეკრულების ნაწილობრივი შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა.
- ექსტრა უზრუნველყოს საგარანტიო მომსახურების გაწევას თავად ან პარტნიორი კომპანიის საშუალებით. მისამართზე სერვის ცენტრის ცრუ გამოძახება ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. ცრუ გამოძახების ღირებულება ტრანსპორტირების გათვალისწინებით შეადგენს 30 (ოცდაათ) ლარს.
კომერციული გარანტია
- კონკრეტულ საქონელს კანონისმიერ გარანტიასთან ერთად შეიძლება გააჩნდეს კომერციული გარანტია, რომლის პირობები მითითებული იქნება კონკრეტული პროდუქტის აღწერილობაში.
- კომერციული გარანტია არ ზღუდავს კანონისმიერი გარანტიის პირობებს.
საქონლის დაბრუნების პოლიტიკა
- „მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის მე-13 მუხლის თანახმად, მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე თქვას უარი ხელშეკრულებაზე და უკან დააბრუნოს საქონელი 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, რომელიც აითვლება საქონლის მიღებიდან.
- აღნიშნული მოთხოვნის სარგებლობისთვის მომხმარებელი ვალდებულია შეავსოს საქონლის დაბრუნების ფორმა.
- საქონლის დაბრუნების შემთხვევაში მომხმარებელი ვალდებულია:
- მოვაჭრეს ან მის მიერ განსაზღვრულ მესამე პირს დაუბრუნოს საქონელი ნივთის დაბრუნების შესახებ შეტყობინების გაგზავნის შემდეგ დაუყოვნებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს 7 კალენდარული დღისა.
- გასწიოს საქონლის დაბრუნებასთან დაკავშირებული პირდაპირი (უშუალო) ხარჯი.
- ნივთის ტრანსპორტირება უნდა განხორციელდეს შემდეგ მისამართზე: ქ. თბილისი, ურეკის ქუჩა #2 ან ექსტრას ან/და მისი პარტნიორის გატანის წერტილში.
- იმ შემთხვევაში, თუ საქონლის მახასიათებლები არ შეესაბამება პლატფორმაზე მითითებულ მონაცემებს, საქონელს გააჩნია თავდაპირველი ნაკლი ან დაზიანებულია, საქონლის უკან დაბრუნებას უზრუნველყოფს მოვაჭრე თავისი რესურსით.
- მომხმარებელი ვალდებულია სრულად დააბრუნოს საქონელი ყველა თანდართულ დოკუმენტთან ერთად.
- მოვაჭრე ვალდებულია საქონლის უკან დაბრუნების შეტყობინების მიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, უკან დაუბრუნოს მომხმარებელს მის მიერ გადახდილი თანხა. მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.
- თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებით, რომლებიც მომხმარებელმა გამოიყენა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელი გადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზე თანხმობას განაცხადებს.
- მომხმარებლის მიერ საქონელზე უარის თქმა ავტომატურად იწვევს დაკავშირებული ხელშეკრულებიდან მის გასვლას და პირვანდელი მდგომარეობის აღდგენას.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და უპირობოდ დააბრუნოს პროდუქტი:
- მიწოდებული საქონლის ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულ ცვლილებაზე, რომელსაც მოვაჭრე ვერ აკონტროლებს და რომელიც წარმოიშვა წინამდებარე დოკუმენტით დადგენილ ვადაში.
- საქონელი მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არის დამზადებული/შესრულებული.
- მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადა აქვს.
- მომხმარებელს მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო.
- მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს.
- დალუქული აუდიო ან ვიდეოჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფა და მისი ლუქი მიწოდების შემდეგ დაირღვა.
- ჟურნალ-გაზეთები ან სხვა სახის პერიოდული გამოცემა.
- მომხმარებელმა საჯარო აუქციონის შედეგად შეიძინა პროდუქტი.
- მომხმარებელს ციფრული შინაარსი მიეწოდა არამყარი მატარებლით და ხელშეკრულების შესრულება მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო.
- 30 ლარამდე ღირებულების საქონელი.
მოთხოვნის დაფიქსირებისთვის მომხმარებელმა უნდა შეავსოს ფორმა ან უნდა მიმართოს EXTRA.GE-ს თქვენთვის მისაღები საკომუნიკაციო არხის გამოყენებით:
ელ.ფოსტა - info@extra.ge
ტელ.: 0322 333 111
EXTRA.GE-ს Facebook მესენჯერი.
აქციები/ფასდაკლებები
- დროდადრო ექსტრაზე მოქმედებს აქცია/ფასდაკლება.
- აქციით/ფასდაკლებით სარგებლობა შეუძლიათ მხოლოდ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს.
- აქციის პირობები განისაზღვრება ინდივიდუალურად.
- მომხმარებელი აქციაში ჩართვამდე დეტალურად უნდა გაეცნოს მის პირობას პლატფორმის საშუალებით.
- აქციაში ჩართვა ავტომატურად ნიშნავს, რომ მომხმარებელი ეთანხმება მას.
ინტელექტუალური საკუთრების უფლება
- მომხმარებელმა არ უნდა განახორციელოს ისეთი ქმედება, რაც ხელყოფს პლატოფრმის ან ნებისმიერი მესამე მხარის მფლობელობაში არსებული ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებს. პლატფორმის კონტენტის ნებისმიერი რეპროდუქცია, განცხადება, გავრცელება ან ხელახლა გავრცელება, სრულად ან ნაწილობრივ, ნებისმიერი საშუალებით (მათ შორის, ქეშირება, შექმნა), გაყიდვა, გადაყიდვა, განმეორებითი გადაცემა ან მესამე მხარეებისთვის არ არის დაშვებული. იმ შემთხვევაში, თუკი შესაძლებელია მომსახურების ფარგლებში რაიმე მასალის გადმოწერა ან ბეჭდვა, მაშინ ასეთი მასალის გადმოწერა შესაძლებელია მხოლოდ ერთ აპარატზე (და შესაძლებელია წერილობით ფორმაში ბეჭდვა) და მხოლოდ თქვენი პერსონალური, არაკომერციული მიზნით გამოყენებისთვის.
პლატფორმის პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
- ექსტრა არ იძლევა გარანტიას, რომ პლატფორმა იქნება მუდმივად ხელმისაწვდომი ან/და ყოველთვის იმუშავებს შეფერხების გარეშე, თუმცა, პასუხს აგებს პლატფორმის გაუმართაობით გამოწვეული ზიანისათვის, რომლითაც დაირღვა „მომხმარებლის უფლებების შესახებ“ საქართველოს კანონითა და „ელექტრონული კომერციის შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებული მომხმარებლის უფლებები.
დავა/კანონმდებლობა
- მომხმარებელსა და ექსტრა შორის ურთიერთობა რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
- პრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს ექსტრას წერილობით შემდეგ მისამართზე info@extra.ge ან ქ. თბილისი, პეკინის გამზ. 41, მე-3 სართული. პრეტენზიის მიღებიდან არაუმეტეს 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის ვადაში სს „ექსტრა არეა“ განიხილავს მას და დაუბრუნდება მომხმარებელს უკუკავშირით.
- ნებისმიერი დავა გადაწყდება მოლაპარაკების გზით. იმ შემთხვევაში თუ მოლაპარაკება იქნება წარუმატებელი, მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს სსიპ - საქართველოს კონკურენციის და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს (დავის შინაარსის გათვალისწინებით) ან პირდაპირ სასამართლოს.
ცვლილებები/დამატებები
- წინამდებარე დოკუმენტი შესაძლოა შეიცვალოს ცალმხრივად, ექსტრას ინიციატივით ნებისმიერ დროს, რომლის შესახებაც ინფორმაცია დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს უნდა ეცნობოთ გონივრული ვადით ადრე, პირად კაბინეტში სავალდებულოდ გასაცნობი შეტყობინების სახით, ელ ფოსტით ან სმს შეტყობინებით.