🛍️საქონლის დაბრუნების პოლიტიკა – Extra.ge
„მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის მე-13 მუხლის შესაბამისად, მომხმარებელს აქვს უფლება, 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, ყოველგვარი ახსნა-განმარტების გარეშე თქვას უარი ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოს შეძენილი პროდუქტი.
🔄 როგორ ხდება საქონლის დაბრუნება?
დასაბრუნებელი პროდუქტის მისამართი:
📍 ქ. თბილისი, ურეკის ქუჩა №2
ან Extra.ge-ს გატანის პარტნიორ წერტილში
დაბრუნების პროცესი:
- შეავსეთ საქონლის დაბრუნების ფორმა – მოთხოვნის ინიცირებისთვის.
- დააბრუნეთ პროდუქტი დაუყოვნებლივ, მაგრამ არა უგვიანეს მოთხოვნის შეტყობინებიდან 7 კალენდარული დღისა.
- გადასახდელია ტრანსპორტირების ხარჯი მომხმარებლის მიერ (გარდა შემთხვევებისა, როცა პროდუქტი არასწორია, დაზიანებულია ან აქვს ქარხნული ნაკლი).
- პროდუქტი უნდა დაუბრუნდეს ყველა თანდართული ნაწილითა და დოკუმენტით.
💰 თანხის დაბრუნება
❌ დაბრუნების გამონაკლისები
მომხმარებელს არ აქვს უფლება გააუქმოს ხელშეკრულება და დააბრუნოს პროდუქტი, თუ:
- პროდუქტის ფასი დამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულ ცვლილებაზე;
- პროდუქტი დამზადებულია მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით;
- პროდუქტი არის მალფუჭებადი ან მოკლე ვარგისობის ვადით;
- პროდუქტი არის ჰერმეტულად შეფუთული, ხოლო ჰერმეტულობა დარღვეულია მიწოდების შემდეგ (ჯანმრთელობის/ჰიგიენის გამო);
- მიწოდებული პროდუქტი მიწოდებისას შეერწყა სხვა პროდუქტს განუყოფლად;
- დალუქული აუდიო/ვიდეო ჩანაწერი ან პროგრამული უზრუნველყოფაა და ლუქი გახსნილია;
- პროდუქტი არის ჟურნალი, გაზეთი ან სხვა პერიოდული გამოცემა;
- პროდუქტი შეძენილია საჯარო აუქციონის გზით;
- ციფრული შინაარსია მიწოდებული არამყარ მატარებელზე და ხელშეკრულება შესრულდა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით;
- პროდუქტის ღირებულება არ აღემატება 30 ლარს.
მოთხოვნის დაფიქსირებისთვის მომხმარებელმა უნდა შეავსოს ეს ფორმა ან უნდა მიმართოს EXTRA.GE-ს თქვენთვის მისაღები საკომუნიკაციო არხის გამოყენებით: - ელ.ფოსტა - info@extra.ge
- ტელ.: 0322 333 111
- EXTRA.GE-ს Facebook მესენჯერი.