ასიდან ერთ კამპანიას აქვს "დიდი იდეა". ეს წიგნი სწორედ იმ ერთ პროცენტზე მოგითხრობთ; წიგნი გვაწვდის საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციის ბიზნესის განვითარების ისტორიას ბოლო ოთხწლეულის ყველაზე დიდი კამპანიების მაგალითებზე. წიგნში აღწერილია პოლიტიკური, კორპორაციული და გასართობი კონკრეტული ცხრა კამპანია 70-იანი წლებიდან დღემდე. მოცემულია ამ სანიმუშო კამპანიების წარმმართველი ადამიანების, მსოფლიოს "კაშკაშა ვარსკვლავების" შეხედულებები, სტრატეგია და ტაქტიკა, ინტერვიუები.
მარაგში არ არის
მოძებნე კატალოგში ან მოგვწერე და დაგეხმარებით პოვნაში
მარაგში არ არის
მოძებნე კატალოგში ან მოგვწერე და დაგეხმარებით პოვნაში
ამასთან ერთად ყიდულობენ
მარაგში არ არის
მოძებნე კატალოგში ან მოგვწერე და დაგეხმარებით პოვნაში