მომსახურება დასაქმება, განათლება ვაკანსიები

კატეგორიის მენეჯერი

კატეგორიის მენეჯერი

200 L

L200 In stock
User Image
მობილური
მდებარეობა თბილისი
ნახვები 4.5

პროდუქტი გაყიდულია ან განცხადება დასრულებულია. "ორი ნაბიჯი" პირველი კომპანიაა საცალო ვაჭრობის სფეროში, რომელმაც უბნის მაღაზიის ფორმატით დაიწყო ოპერირება 2009 წელს. 2010 წელს გაიხსნა ჩვენი პირველი მაღაზია დიდუბეში, აქტიური განვითარება კი გაგრძელდა 2011 წლის მეორე ნახევრიდან, რომელიც დღემდე გრძელდება. ამჟამად კომპანია ფლობს 86 მაღაზიას თბილისის მასშტაბით და წლის ბოლომდე რაოდენობა მიაღწევს 120 მაღაზიას.

განვითარების პროცესში კომპანია ყველაზე ღირებულ აქტივად ადამიანურ რესურსს განიხილავს, ვინაიდან ჩვენი ძალისხმევის გარეშე წარმოუდგენელია წარმატების მიღწევა.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციაზე: მოლარე-კონსულტანტი.

მსგავსი განცხადებები


მენეჯერი კომპანია აცხადებს ვაკანსიას  გაყიდვების მენეჯერი/კონსულტანტის პოზიციაზე. პიროვნული მახასიათებლები: კომუნიკაბელური; გაწონასწორებული, თავაზიანი; შრომისმოყვარე და ენერგიული;  მოტივირებული და ორგანიზებული; დისციპლინირებული; პასუხისმგებლობის მქონე; მიზანზე ორიენტირებული;  ენები: ქართული (კარგად) რუსული (საშუალოდ) პირობები: სამუშაო გრაფიკი: თავისუფალი სტაჟირების პერიოდი: 2 კვირა სტაჟირება ანაზღაურებადია (100 ლარი) სტაჟირების პერიოდის გასვლის შემდეგ კომპანია დაინტერესებულია გრძელვადიანი თანამშრომლობით.   დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე:  [email protected] ელ. ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
პერსონალის მენეჯერი ცხადდება ვაკანსიები პერსონალის მენეჯერის და კონსულტანტის პოზიციებზე სტუდენტებისათვის შესაძლებელია შეთავსება მოქნილი გრაფიკით. საქმის პასუხისმგებლობით მოკიდების შემთხვევაში შესაძლებელია კარიერული ზრდა. ორ კვირიანი სტაჟირება. (ანაზღაურებადი 100 ლარი) (ასევე დაწინაურება უფროსი მენეჯერის პოზიციაზე ანაზღაურებით 900 ლარი, საკვალიფიკაციო პერიოდი 5-6 თვე) სამუშაო დრო: დღეში 3 საათი - თავისუფალი გრაფიკი. პირველ ეტაპზე ხელფასი: 300-350 ( მზარდი ) სავალდებულო მოთხოვნები:  ** სქესი ნებისმიერი  ** ასაკი 16-28 წელი  ** ენების ცოდნა: ქართული, რუსული (სამომხმარებლო დონეზე ჩაითვლება უპირატესად) პიროვნული უნარ-ჩვევები:  ** პუნქტუალურობა  ** ინდივიდუალური მუშაობის უნარი  ** სწრაფი ათვისების უნარი  ** კომუნიკაბელურობა  ** მიზანდასახულობა  დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  [email protected] ვაკანსიასთან ერთად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.  ტელ: 599777651
პერსონალის მენეჯერი ვიწვევთ ენერგიულ, მონდომებულ და მიზანდასახულ ახალგაზრდებს "პერსონალის მენეჯერის" პოზიციაზე. სამუშაო გრაფიკი: სმენები, სტუდენტებისთვის შეთავსებით. სამსახურის მდებარეობა: თბილისი ხელფასი:350-900 (მზარდი ყოველთვე) ასაკი: 16-28; საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: • განათლება საშუალო (სრული), სტუდენტი ან კურსდამთავრებული • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა,  • რუსული ენის მსმენელის დონეზე ცოდნა; • კომპიუტერული პროგრამები პიროვნული უნარ-ჩვევები: •პუნქტუალურობა; •ორგანიზებულობა;  •პასუხისმგებლობა; •დეტალებზე ორიენტაცია; •გუნდურობა; •კომუნიკაბელურობა; •სწრაფად ათვისების უნარი; •პრობლემების დროულად მოგვარების უნარი. ეს არის ვაკანსია კარიერული წინსვლის პერსპექტივით. დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით, ქართულ ენაზე (CV). ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] T: 595702859 სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: „პერსონალის მენეჯერი„ დავუკავშირდებით შერჩეულ კანდიდატებს ემაილზე. გისურვებთ წარმატებას!
სარეკლამო აგენტი და მენეჯერი ცხადდება ვაკანსიები პერსონალის მენეჯერის და კონსულტანტის პოზიციებზე სტუდენტებისათვის შესაძლებელია შეთავსება მოქნილი გრაფიკით. საქმის პასუხისმგებლობით მოკიდების შემთხვევაში შესაძლებელია კარიერული ზრდა. ორ კვირიანი სტაჟირება. (ანაზღაურებადი 100 ლარი) (ასევე დაწინაურება უფროსი მენეჯერის პოზიციაზე ანაზღაურებით 900 ლარი, საკვალიფიკაციო პერიოდი 5-6 თვე) სამუშაო დრო: დღეში 3 საათი - თავისუფალი გრაფიკი. პირველ ეტაპზე ხელფასი: 300-350 ( მზარდი ) სავალდებულო მოთხოვნები:  ** სქესი ნებისმიერი  ** ასაკი 16-28 წელი  ** ენების ცოდნა: ქართული, რუსული (სამომხმარებლო დონეზე ჩაითვლება უპირატესად) პიროვნული უნარ-ჩვევები:  ** პუნქტუალურობა  ** ინდივიდუალური მუშაობის უნარი  ** სწრაფი ათვისების უნარი  ** კომუნიკაბელურობა  ** მიზანდასახულობა  დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე, ფოტოსურათთან ერთად, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  [email protected] ვაკანსიასთან ერთად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.  ტელ: 599777651
რუსული ენის სწრაფი სასაუბრო კურსები რუსული ენის კურსები   ასაკის შეუზღუდავად ნებისმიერ სფეროსათვის მ.ღრმაღელსთან !!! მაღალი დონის საგანმანათლებლო ცენტრი შპს. T.M. ნებისმიერ მსურველს და აბიტურიენტებს გთავაზობთ რუსული ენის შემსწავლელ კურსებს. სწავლება მიმდინარეობს თანამედროვე მეთოდებით, რუსული ენის კურსი მოიცავს დონეებს: ზოგადი რუსული (სასაუბრო-საკომუნიკაციო), სწორი გამოთქმა ყველა ასაკის მსმენელისათვის; თანამედროვე რუსული ენის გრამატიკა მოსწავლეებისა და აბიტურიენტებისათვის; საოფისე ტერმინოლოგია. I-დონე: შეისწავლება წერა-კითხვა, სწორად გამოთქმა მარტივი წინადადებების შედგენა, გამოყენება და მარტივ დონეზე საუბარი.გრამატიკა. II- დონე. სასაუბრო: შეისწავლება გრამატიკა. ენის საფუძვლიანად დახვეწა, რთული წინადადების შედგენა - დამუშავება. ნებისმიერი თემის გაანალიზება და სხვა. III- დონე. უმაღლესი - თავისუფალი საუბარი. სამი დონის გავლის შემდეგ გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი მეცადინეობა არის ინდივიდუალური  ჯგუფური( 3-4 მსმენელი ). მეცადინეობას უძღვება სერტიფიცირებული, პროფესიონალი პედაგოგი.  აქვე შეისწავლება:ინგლისური, გერმანული,თურქული ენები დონეების მიხედვით სწრაფი სასაუბრო გაძლიერებული გრამატიკით. კომპიუტერი, ბუღალტერიია, ოფის მენეჯერის და ძვირფასი ლითონებისა და ქვების -ექსპერტ-შემფასებლის კურსები, ბრილიანტის და ოქრომჭედლობის კურსები გაიცემა შესაბამისი დონის ორენოვანი სერთიფიკატი.  მის: ღრმაღელის მოპირდაპირე მხარეს ქსნის 12.
ბუღალტერიის 2 თვიანი კურსები + საჩუქრად ექსელის შესწავლა მ.ღრმაღელესთან. ბუღალტერიის 2 თვიანი კურსები + საჩუქრად ექსელის შესწავლა მ.ღრმაღელესთან. თეორია+პრაქტიკა+ კომპიუტერული პროგრამა ორისი სასწავლო ცენტრის შპს. T.M. - ს მთავარი მოქმედი ბუღალტერი მაღალ დონეზე შეგასწავლით პრაქტიკულ და თეორიულ ბუღალტერიას საერთაშორისო სტანდარტებით, დოკუმენტაციის წარმოებას, ბალანსის შედგენას, მოგება-ზარალს, ელექტრონულ დეკლარირებას, სასაქონლო-ზედნადებს, ანგარიშ-ფაქტურას, საშემოსავლოს, ქონებას, დღგ და ა.შ. საგადასახადო და საბაჟო კოდექსს, კომპიუტერულ ბუღალტერია "ორისს" ახალი ორგანიზაციის შექმნა. ანგარიშთა გეგმის მომზადება, სასტარტო ნაშთები. ბანკების, ორგანიზაციების, თანამშრომლების დამატება. სასაქონლო მატერიალური მარაგების აღრიცხვა. ძირითადი საშუალებები და ცვეთის დარიცხვა. ხელფასები, ხელფასის დარიცხვის გატარებები, ხელფასის უწყისის მომზადება. ვალუტა და საკურსო სხვაობა. ბრუნვითი უწყისი, ბალანსი, მოგება ზარალის უწყისი. Rs.ge -მუშაობას. ასევე დაგეხმარებით ი/მ-ს და შპს-ს საბუთების მოწესრიგებაში. პრაქტიკის გავლის მსურველებს გთავზობთ თუ თქვენ გაქვთ გავლილი თეორია და გჭირდებათ მხოლოდ მოქმედ ცოცხალ საბუთებთან მუშაობა ანუ პრაქტიკა ი/მ თუ შპს. შეგიძლიათ გაიაროთ პრაქტიკა ჩვენთან. გაიცემა ორენოვანი სერტიფიკატი, მეცადინეობა არის ინდივიოდუალური და ჯგუფური( 3-4 მსმენელი ) კურსი მოიცავს 2 თვეს 24 სთ.კვირაში 3-ჯერ, სწავლა დაიწყება ყოველი ჯგუფის შედგენის შემდეგ. აქვე შეისწავლება: ინგლისური, რუსული, გერმანული, თურქული ენები დონეების მიხედვით სწრაფი სასაუბრო გაძლიერებული გრამატიკით. კომპიუტერი,ოფის მენეჯერის ,სასტუმროს მენეჯმენტის, კოსმეტოლოგიის კურსები. გაიცემა შესაბამისი დონის ორენოვანი სერთიფიკატი. სასწავლო კურსის მსვლელობისას თითოეული მსმენელი პერსონალურად უზრუნველყოფილი იქნება სასწავლო მასალით (ქსერო ასლები ან ელექტრონული ვერსია)..თანხის ეტაპობრივი დაფარვით მის: მ. ღრმაღელის მოპირდაპირე მხარეს ქსნის 12. მე-2 სართული. ტელ: 591 21-94-94; 322 61-99-97

Facebook კომენტარები