თბილისის მასშტაბით მიტანა უფასოა. რეგიონებში სასურველ ნივთებს, მინიმუმ 50 ლარის შეკვეთისას, უფასოდ მიიღებ

თუ სასურველი ნივთის საყიდლად მოხვედი, ყველა მნიშვნელოვან (და სხვა მრავალ) კითხვაზე პასუხს აქ იპოვი:

  1. რას ნიშნავს მაღაზიების ციფრული პლატფორმა
    ერთ ვებ-გვერდზე გაერთიანებულ 500-ზე მეტ მაღაზიას, მათ შორის ქართულ ბაზარზე არსებულ ცნობილ ბრენდებსაც. ნივთს ნებისმიერი წერტილიდან ყიდულობ, სადაც ინტერნეტი გაქვს და შენაძენს სასურველ მისამართზე იღებ.

  2. როგორ შევიძინო ნივთი extra.ge-ზე?
    extra.ge-ზე ნივთის შესაძენად გაიარე რეგისტრაცია. შემდეგ, დაამატე შერჩეული ნივთი კალათაში ან პირდაპირ ყიდვაზე გადადი, მიუთითე სად მოგიტანოთ და როგორ დაგიკავშირდეს კურიერი, ასევე გადახდის მეთოდიც აირჩიე და ეგაა, ნივთი უკვე გზაშია.
  3. გადახდის რა მეთოდები გაქვთ?
    შეკვეთის გადახდა შეგიძლია ხუთი მეთოდით:
    - ონლაინ განვადება
    - ბარათით გადახდა
    - კურიერთან ნაღდი ანგარიშსწორება
    - საქართველოს ბანკის PLUS და MR ქულებით
    - extra.ge-ს ბალანსი

  4. შემიძლია ნივთი ფიზიკურად ვნახო?
    იქიდან გამომდინარე, რომ მაღაზიების ციფრული პლატფორმა ვართ, შენთვის სასურველი ნივთის შერჩევის პროცესი დისტანციურია. საიტზე განთავსებული ფოტოები მაქსიმალური სიზუსტითაა შერჩეული, ხოლო, დეტალური აღწერილობა დაგეხმარება ნივთის უკეთ აღქმაში. მისი მიღების შემდეგ, თუ ჩათვლი, რომ დაბრუნება გინდა, არც ეგაა პრობლემა - 14 დღის ვადაში სარგებლობ დაბრუნების უფლებით. დაბრუნების შესახებ დეტალურ ინფორმაციას საიტზევე ნახავ დაბრუნებისა და გაცვლის პოლიტიკაში.

  5. შემიძლია ნივთი მე თვითონ გავიტანო?
    რატომ უნდა შეწუხდე მაგისთვის, როცა ჩვენ ვარსებობთ. შენაძენს საქართველოს ნებისმიერ წერტილში მოგაწვდით.

  6. სად გაქვთ ფიზიკური მაღაზია?
    ჩვენი მაღაზია ყველგანაა, სადაც ინტერნეტი გაქვს. 700-ზე მეტი სხვადასხვა მაღაზიიდან შეარჩევ შენთვის ყველაზე სასურველს.

  7. გაქვთ თუ არა დაჩქარებული მიწოდება?
    მიუხედავად იმისა, რომ დაჩქარებული მიწოდება არ გვაქვს, ძალიან ვეცდებით, ნივთი უმოკლეს შეპირებულ ვადაში ჩაგაბაროთ. თბილისში 1-3 დღემდე მოტანას გპირდებით, ხოლო, რეგიონებში 2-5 დღემდე.

  8. ყველა ნივთი გაქვთ მარაგში?
    extra.ge-ზე განთავსებული ნივთები მარაგშია, თუმცა იშვიათ  შემთხვევაში შესაძლოა, ამოიწუროს. ასეთ შემთხვევაში ჩვენ დაუყონებლივ შეგატყობინებთ და თუ შენ მიერ შერჩეული ნივთი არ იქნება მარაგში, ჩვენ დაგეხმარებით ალტერნატიული ნივთის შერჩევაში ან შენი სურვილის შესაბამისად დაგიბრუნებთ თანხას უმოკლეს ვადაში.

  9. შემიძლია ერთდროულად რამდენიმე გადახდის მეთოდით ვისარგებლო?
    ერთდროულად მხოლოდ ერთი გადახდის მეთოდით სარგებლობ, თუმცა განვადების შემთხვევაში შესაძლებელია ნაწილი თანხის ბარათით, ნაწილით კი განვადების გაფორმება. ამისთვის, შესაბამისი ველი უნდა მონიშნო გადახდის დროს

  10. როგორ შემიძლია ონლაინ განვადებით სარგებლობა?
    ჩვენს ვებ-გვერდზე, ისარგებლებ:

    - საქართველოს ბანკის,
    - სფეისის,
    - თიბისი ბანკის
    - კრედო ბანკის,
    - კრისტალის,
    - ტერა ბანკის განვადებებით.
    აირჩიე განვადებით გადახდის ფორმა და შეავსე შესაბამისი ველები; თუ კითხვები გაგიჩნდება, მოგვწერე მესენჯერში ან დაგვირეკე ნომერზე 032 2 333 111 და ჩვენი მრჩევლები  უმალვე ყველაფერზე გიპასუხებენ.

  11. როგორ ხდება მიწოდება?

    extra.ge შენთვის სასურველ პროდუქტს ყველგან მოგაწვდის, სადაც არ უნდა იყო. მიტანის ღირებულება დამოკიდებულია ნივთის წონასა და მოცულობაზე (ინფორმაცია გადახდის გვერდზე გამოჩნდება). ღირებულებას იხდი პროდუქტის საფასურთან ერთად, კურიერთან - ხელზე, ან თანხას გვირიცხავ ონლაინ. თბილისში შეკვეთის მიწოდება ხდება 1-3 დღეში, ხოლო რეგიონებში 2-5 სამუშაო დღეში.
    ნივთის შენამდე მოსატანად, ვიყენებთ პარტნიორი კომპანიის IZIBOX-ის მომსახურებას.


  12. რეგიონებში თუ გაქვთ მიტანის სერვისი?
    რა თქმა უნდა. სასურველ ნივთს მოგიტანთ, სადაც გაგიხარდება.

  13. რა პროდუქციაზე ვრცელდება გარანტია?
    გარანტიის ნახვა შეგიძლია პროდუქტის დეტალურ გვერდზე.

  14. ვის უნდა მივმართო საგარანტიო მომსახურებაზე?
    საგარანტიო მომსახურებას სერვის ცენტრები ახორციელებენ. შენს სერვის ცენტრზე ინფორმაციის მოძიება შეგიძლია საგარანტიო ფურცელზე (რომელიც პროდუქციას ახლავს თან). თუ უფრო დეტალური ინფორმაციის მიღება გინდა, მოგვწერე მესენჯერში ან დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 09:00-23:00)

  15. შემიძლია პროდუქტის გადაცვლა ან უკან დარბუნება?
    სტანდარტულად პროდუქტის დაბრუნება შეგიძლია 14 დღის ვადაში. დეტალურ ინფორმაციას კი ამ ბმულზე ნახავ.

  16. როგორ გავაუქმო შეკვეთა?
    იმისთვის, რომ შეიტყო, რა შემთხვევებშია შესაძლებელი შეკვეთის გაუქმება, დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 09:00-23:00)

  17. შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაფორმება სატელეფონო ზარით?
    რა თქმა უნდა. შეარჩიე შენი სასურველი ნივთი და დაგვირეკე ნომერზე: 0322 333 111 (სამუშაო საათები: 09:00-23:00). იმისთვის, რომ ოპერატორი მარტივად დაგეხმაროს  უთხარი პროდუქტის ID კოდი, რომელიც ფასის გასწვრივაა მითითებული.

  18. Extra.ge-ზე ჩემი ონლაინ მაღაზიის გაკეთება მინდა და როგორ მოვიქცე?
    თუ შენი პროდუქციის extra.ge-ს ციფრულ თაროებზე შემოდებას გეგმავ, sales@extra.ge აქ მოგვწერე და ჩვენი გაყიდვების გუნდი ყველაფერში დაგეხმარება.

  19. როგორ შევავსო ჩემი ბალანსი?
    შენი ბალანსის შესავსებად არსებობს ორი გზა:

    - ჩარიცხვის პროცესი შესაბამის სწრაფი ჩარიცხვის აპარატში (Express pay ან iPay, Tbcpay) ასეთია:
    მოძებნეთ Extra.ge, ჩაწერეთ მომხმარებლის სახელი (რომლითაც გადიხართ ავტორიზაციას საიტზე) ან მომხმარებლის ID ნომერი და ჩარიცხეთ სასურველი ოდენობის თანხა;
    ჩარიცხული თანხა მომენტალურად აისახება ვებ გვერდზე, შენს ანგარიშზე.

    - ბალანსის შევსება პლასტიკური ბარათით: ანგარიშის შევსება ხდება VISA/Mastercard პლასტიკური ბარათის საშუალებით, შენს მიერ გადმორიცხული თანხა ჩაირიცხება შენი მომხმარებლის ბალანსზე.
    პლასტიკური ბარათით ანგარიშის შესავსებად, დააჭირეთ აქ . შეიყვანეთ სასურველი თანხის ოდენობა და თქვენი პლასტიკური ბარათის მონაცემები. დაადასტურეთ ოპერაცია.
    ჩარიცხული თანხა მომენტალურად აისახება თქვენ ბალანსზე.